Підтримуй Україну! Слава Україні!

Inside of living: день #21, село Греблі

22 червня 2015 | 2 хв. на читання

poster_inside_of_living

10 травня, а саме така дата була на календарі в 21 день нашої подорожі. А це означає, що того дня було три тижні з моменту старту проекту. Знову ж таки, ніби і не сама визначна дата, але ти сам її собі створюєш, виділяєш якісь основні моменти – приємно знати, що цей день особливий! =)

Оскільки наша зупинка в готелі була не зовсім запланованою, і в попередній день ми пройшли всього близько 10 км, то повинні були наздогнати відставання. Вирішили влаштувати півднівку.

Маршрут на сьогодні був ненапружений. Вийшли в дорогу близько обіду. Йшли вздовж дороги, і на шляху до села Товсте (де мали зупинитися на ночівлю) трапилося лише одне селище – Греблі. Воно невеличке, і за інформацією з інтернету, там проживає всього 250 осіб. Пам’ятник невідомому солдату у Греблях був, мабуть, найдивнішим, що ми бачили за ці три тижні. Я, напевне, не помилюся, якщо скажу, що цей пам’ятник унікальний і не схожий на всі інші. Сам солдат і лице скульптури виглядає дуже дивно.

Настя познайомилась із дивчатками Сашею і Танею, вони показали нам місцеву інсталяцію із ПЕТ-пляшок. Зараз такі дуже популярні по всій Україні і ми зустрічали подібне ледь не в кожному селі.

Фото з Сашею і Танею, с. Греблі

Ще виходячи із Семенівки, ми не подумали про запаси води. А поки дійшли до Греблів, то й те що було випили. Водички набрали у пана, котрого зустріли на виході із села. Він з дружиною саме порався на городі. Поговорили про те, про се., звісно, сфотографувалися.

Красива українська мазанка, с. Греблі

Йдемо, сонце ще достатньо високо над горизонтом, а ми вже підходимо до Товстого. Тут, неподалік, у нас місце ночівлі. Як і завжди, заходимо до магазину, а потім шукаємо де б набрати водички на вечерю і сніданок.

Можливо, це був перший день, коли ми ставили намети так рано. Звичайно, легко і швидко йдеться, коли кілометраж невеликий, як і було того дня. А як приготували їсти, сонце саме ховалося за горизонт, і ми, покидавши все, побігли фотографувати ту красу.

Того дня, коли стемніло, я вперше за три тижні взяв штатив і фотографував зорі.

Зоряне небо, с. Товсте

День вийшов легким, розвантажувальним, зовсім не насиченим пригодами і подіями.

От наступного дня у на с буде багато розмов і знайомств з цікавими людьми. Кожен день проекту по своєму особливий. Його створюють пригоди і люди, що трапляються на нашому шляху.

Технічна інформація

Перехід: смт. Семенівка – с. Товсте.

Дистанція: 15 км.

Чистий ходовий час: 2 год 52 хв.

Середня швидкість руху: 5,1 км/год.