Підтримуй Україну! Слава Україні!

Проєкт Inside Of Living

Життя зсередини

Логотип проекту Inside of Living

Піша експедиція через всю Україну від східного кордону (Харківська обл.) до Словаччини, що відбулась з 20 квітня по 21 липня. Метою проєкту є пізнання своєї країни зсередини, сповна відчути її життя і дух, показати її такою, якою вона є, та якою її побачили ми. А придумали цю затію Ольга Соловйова й Анастасія Євсюкова. До мандрів на різних етапах долучалося ще з десяток людей. Одним з них був і я. На своєму шляху ми зустріли багато людей, побачили життя численних сімей, що дозволило дізнатися про особисті та сімейні цінності українців зсередини.

Я пропоную тобі зануритися в спогади про цю подорож. Ці записи я вів під час походу, намагаючись зберегти спогади про наше життя і пригоди. Частина з них були занотовані спочатку ручкою в блокнот. Якась частина текстів писалася ввечері в наметі, або поряд з багаттям.

Сумарно в проекті я провів понад півтора місяці. Й за цей час пройшов пішки близько 1000км пліч-о-рліч з Олею і Настею, досліджуючи всі цікаві місця на нашому маршруті.

На жаль, по закінченню проекту в мене не вистачило часу аби впорядкувати всі наявні у мене матеріали й опублікувати їх. На разі є записи з перших 25 днів, що охоплюють подорож Харківською, Полтавською та Черкаською областями.

Inside of living poster

Inside of Living: підготовка маршруту

13 квітня 2015

Коли йдеш у похід на місяць, звісно, потрібно ретельно пропрацювати усі аспекти подорожі. І, хоча, вона не така ризикована, як похід в гори (бо там група автономна, а тут купа поселень на шляху), але потребує уваги до деталей. Питань виникає багато і потрібно їх оперативно вирішувати. Останні декілька днів ми працюємо над маршрутом.

Inside of Living: підготовка спорядження

15 квітня 2015

Я давно почав прикидати що саме візьму із собою у похід. Це достатньо стандартний набір. Є лише один нюанс – те що я візьму, доведеться нести самотужки увесь час подорожі. Тож підбираючи те чи інше спорядження я продумую чи доведеться мені його використовувати. У цій статті я хочу навести список тих речей, які будуть у мене.

Inside of living: старт, день #1

22 квітня 2015

Місто прокидається. А разом із ним прокидаємось і ми, учасники проекту Inside of living. Сьогодні дуже важливий день – старт проекту, перші кроки по безмежних просторах неньки України вздовж нашого непростого і довгого маршруту.

Inside of living: день #2

25 квітня 2015

Вночі було холодно, тому я просинався декілька разів. Втім, це не завадило мені виспатися. Після смачного сніданку почався наш ходовий день. Погода пречудова, хоча дещо прохолодна. Виходимо із соснового лісу, де ночували, у поле. Навколо якийсь дуже об’ємний простір, словами важко передати. Мене переповнює

Inside of living: день #3, Харків

27 квітня 2015

Ми у Харкові, і цей день присвячений переходу з одного кінця міста в інший. За попередні два дні ми достатньо натомилися, а зранку Настя повідомила, що

Inside of living: день #4

28 квітня 2015

Вписка в Пісочині була реально цікавою. Каучсерфери Ігор та Іра розпитували нас про усі пригоди, що траплялися з нам за три дні. Як ми ходили, з ким спілкувалися, та чим узагалі живемо.

Inside of living: день #5

29 квітня 2015

А ось цей ранок ми зустрічали із командою ТСН. Вони зацікавилися проектом Inside of living, зателефонували Насті і домовилися про зустріч. Приїхали до нас в ліс на місце ночівлі. Знімали, говорили, допомоголи нам з приготуванням сніданку. І от сьогодні цей сюжет вийшов на екран (стаття готувалась до публікації 28 квітня 2015).

Нотатка із щоденника #22: гуляю Україною пішки

1 травня 2015

Добігає до кінця 12 день нашої пішої подорожі через Україну, і я вирішив трішки написати про наші пригоди. Попередні публікації, та і майбутні також – це, так би мовити, звіти з ходових днів. Ви, звісно, помітили, що я не викладав ніяких фотографій. Нажаль, просто нема можливості. Всі тексти я пишу у блокноті і потім публікую з телефону. Вже призвичаївся набирати статті на екранній клавіатурі. Спочатку було дуже незвично і довго. І помилки таки трапляються, я прошу за це вибачити. По поверненню перечитаю все ще раз і виправлю.

Inside of living: день #7, днівка

3 травня 2015

Довгоочікуваний вихідний день. Ось він настав. Цієї днини ми стоїмо на місці і відпочиваємо. Але при цьому займаємося необхідними справами. Перемо речі, варимо їсти, ремонтуємо спорядження, працюємо над блогами.

Inside of living: день #8

А цієї погожої днини ми відвідали Шарівський парк, про який я вже писав у попередній публікації, усі разом. Це неймовірно красиве і спокійне місце. Воно користується значною популярністю серед туристів. У вихідні дні тут можна зустріти багато людей. У нас же понеділок, тому ми самі.

Inside of living: день #9

4 травня 2015

Ночівля була прикольною, як я вже писав, стали у якихось хащах, аби хоч трохи заховатися від дороги у рівнинному лісі. Пригадую, що на вході у ліс ще була дивна смуга із піску шириною в метр. Чомусь одразу згадав контрольно-слідову смугу, та все ж, думаю, що то була протипожежна смуга.

Inside of living: день #10

19 травня 2015

Краснокутськ – чудове містечко у Харківській області із чудовими людьми. Ми у цьому переконалися!

Inside of living: день #12, село Опішня

21 травня 2015

Полтавський край славний своїми традиціями і гончарством. Саме такі висновки я зробив після відвідування селища Опішня. Його ще називають столицею гончарства в Україні. Воно і не дивно, тут декілька музеїв гончарства, садиб-музеїв відових гончарів.

Inside of living: день #13, Диканька

22 травня 2015

Нас зустрічає Диканька. З місця ночівлі до села всього кілометр. Робимо невеличкий фотосет біля знаку. У селищі знайомимося з місцевим жителем. Він розповідає нам як і куди краще піти та пригощає березовим квасом.

Нотатка із щоденника #24: 30 днів у проекті Inside of living

Раз на 10 днів я пишу невеличкий звіт про те що з нами відбувалось та свої враження. І от, 30-й день проекту. Зараз я пишу ці рядки в 32 день на привалі біля магазину. Ми у Київській області! До столиці України нам залишилось декілька десятків кілометрів та пару ходових днів.

Inside of living: день #14, днівка в Полтаві

23 травня 2015

Прийшовши ввечері у квартиру в Полтаві, ми тільки й мали сил, що помитися та приготувати їсти. Ну ще розпакувати рюкзаки та кинути намети просушуватися. Спати полягали десь опівночі, а може пізніше трохи.

Inside of living: день #15, місто Полтава

24 травня 2015

Цього дня ми подалися гуляти Полтавою. Дома толком їсти не було чого, тому вирішили перекусити у кафешці. Поїхали одразу до центру Полтави і там надибали затишний ресторанчик.

Inside of living: день #16, Решетилівка

25 травня 2015

Спека, асфальт, траса. Так я можу охарактеризувати цей ходовий день. З місця ночівлі ми вийшли на трасу Київ-Харків. І нею мали дійти до смт. Решетилівка. Йти по трасі дуже важко. Асфальт забиває ноги, сонце смалить і постійно проносяться машини поруч з нами. А ще постійна монотонність тієї дороги. Той відрізок ми йшли ніби цілу вічність.

Inside of living: день #18, село Рокита

28 травня 2015

Після важкого і “веселого” минулого дня прокинулись трохи пізніше. Настрій вже набагато кращий. Швиденько поїли та пішли на маршрут. Попереду у нас село Рокита Полтавської області. А до нього ще декілька кілометрів йшли по розпеченому асфальту.

Inside of living: день #19, поля та ґрунтові дороги

29 травня 2015

Вночі декілька разів прокидався. Можливо, від звуку дощу, що барабанив по стінках мого намету. Однак, зранку я почувався добре виспаним. Цієї ночі моя палатка мала випробування на водостійкість. І цього разу все було класно. Ніде ніяких промокань. Про палатку, яку я використовував у цьому поході, я, мабуть, напишу окрему статтю-огляд.

Нотатка із щоденника #25: повернувся до Харкова

30 травня 2015

Логотип Inside of livingМій похід довжиною в місяць та майже 800 кілометрів підійшов до кінця. Вже декілька днів пройшло як я повернувся до Харкова. Потроху втягуюсь в звичне міське життя. Зараз доводиться вирішувати багато питань, я тільки повернувся, а завдань для мене вже багато, як по університету, так і по профспілці, а ще ж хочеться розібрати відзняті матеріали та переглянути їх.

Inside of living: день #20, село Паніванівка

3 червня 2015

Зранку, коли готували їсти і збиралися, чули галас в селі, музику та мітинги. Воно і зрозуміло – 9 травня, День перемоги. Як би там не було, але в селах це свято відмічається дуже пишно. Звісно, на стільки, наскільки дозволяє місцевий бюджет. Здається, в одному із сіл навіть давали декілька залпів із зброї в пам’ять про захисників малої Батьківщини.

Inside of living: день #21, село Греблі

22 червня 2015

10 травня, а саме така дата була на календарі в 21 день нашої подорожі. А це означає, що того дня було три тижні з моменту старту проекту. Знову ж таки, ніби і не сама визначна дата, але ти сам її собі створюєш, виділяєш якісь основні моменти – приємно знати, що цей день особливий! =)

Inside of living: день #22, село Оболонь

27 червня 2015

Чудове, дуже комфорте місце ночівлі. Уночі пофотографувавши, та помилувавшись красою зоряного неба, я все ж пішов спати. На ранок, ось уже 22 день, повторюються одні і ті ж процедури: приготування їжі, збори табору, пакування рюкзаків.

Inside of living: день #23, село Мала Бурімка

5 липня 2015

Зранку повз наш табір на березі річки Борис пройшло стадо корів на випас. Ми в той час саме готували сніданок. На годиннику лише восьма ранку, а температура повітря вже досить висока і це лише початок. Паромна переправа знаходиться північніше і трохи не по маршруту. Але вибору у нас нема, тому денний перехід практично повністю буде витрачений на цей обхід річки.

Inside of living: день #24, село Лукашівка

6 липня 2015

Чудесне місце ночівлі і чудовий сонячний ранок біля ставочку у селі Мала Бурімка (Черкаська область). З вечора я якось не додивився і встановив намет біля мурашника. Тому з ранку мурашки вже чекали поки я прокинуся у мене в палатці. От таке буває, вибирайте місце під намет ретельніше. З кожною хвилиною сонце піднімається все вище, і стає дуже спекотно. Ми ж довго не сидимо, збираємося виходити на маршрут. Після сніданку рюкзаки на плечі і до нових пригод.

Inside of living: день #25, села Деньги і Снігурівка

8 липня 2015

Як же добре я виспався, хоч і намет стояв у лісополосі прямо під кущами та деревами. Дуже класне було місце ночівлі. Зраночку знову швиденько розпалюємо багаття та розігріваємо вчорашній суп. Попередній день був досить важким. І цього дня перехід повинен бути також довгим. Тому часу не гаємо та виходимо на маршрут.