Підтримуй Україну! Слава Україні!

Походи

Похід не вихідного дня: Гомільшанські ліси

1 березня 2015

Пробачте, що давно не з’являвся тут. За цей час я вже повернувся до Харкова. Працюю над питаннями, що виникають тут і пов’язані із університетом, профспілкою і таке інше. Ну і звичайно ж, канікули – час для відпочинку. А їх було аж цілих два місяці. Планів на цей час було вдосталь, багато з того здійснилося, а на дещо не вистачило часу. Одначе, це скоріш через власну лінь. Сьогодні перший день весни , а з понеділка новий семестр, пари універ і все з цим пов’язане, хоча, про що це я?!

Святкування Нового 2015 року

17 січня 2015

Мрія зустріти Новий рік в горах не полишала мене, мабуть зо два роки. І зустріти я його хотів саме в горах, не на курортах, не в Буковелі і тому подібне, а в справжньому карпатському лісі подалі від цивілізації. На той час, звісно, я вже знав про існування туристичних притулків в Карпатах, бував на полонині Плісце і в притулку під горою Кінь Грофецький. Тож, коли виникла ідея зустріти свята в Карпатах, я планував зробити це саме в притулку на Плісці. Та сталося так, що Новий рік я відмітив під Конем Грофецьким. А як це сталося, читайте далі.

Осінній Петрос

21 грудня 2014

З місяць тому мені довелося виїхати в Карпати на декілька днів. Мандрівка вийшла досить спонтанною, і якби не вдалий збіг обставин, то навряд чи все відбулося би. Так склалося, що я їхав у рідне місто Тернопіль здати звіт про похід-двійку, через що мав бути там близько тижня. Разом з тим при обговоренні того ж звіту ще до поїздки Паша, один із учасників літнього походу запропонував поїхати в гори вже на наступних вихідних. Ось так і вирішили. Маршрут обрали легкий, але досить мальовничий Ясіня – Петрос – Кваси. Місце старту і закінчення дуже зручне, адже там курсує прямий поїзд через Тернопіль.

Карпати ІІ категорії складності: Горгани

18 жовтня 2014

Це заключна частина циклу розповідей про мандрівку ІІ категорії складності Рахівським районом. У попередній частині я розповідав про те як файно нас заливало дощем на Свидовці. Далі ми прямували на масив Ґорґани, через жереп, по курумнику прямо до фінішу!

Карпати ІІ категорії складності: Свидовець

4 жовтня 2014

Це продовження циклу розповідей про мандрівку ІІ категорії складності Рахівським районом. У минулій частині я розповідав про те як ми долали найвищі вершини України. Далі мова піде про Свидовецький масив і авантури, що чекали там на нас.

Карпати ІІ категорії складності: Чорногора

19 вересня 2014

Це продовження циклу розповідей про мандрівку ІІ категорії складності Рахівським районом. У попередній частині я розповідав про наші пригоди в Мармаросах. Там описані перші три дні нашого нелегкого шляху до нових звершень. А у цій частині я постараюсь передати захоплення і емоції від живописної краси Чорногірського хребта.

Карпати ІІ категорії складності: Мармароси

10 вересня 2014

Всім привіт! Я розпочинаю цикл розповідей про мандрівку ІІ категорії складності Рахівським районом. За час мандрів моя група побувала на багатьох хребтах і взяла безліч вершин. Ми йшли дорогами Мармарос, вершинами Чорногори, мокли під дощами Свидовця та лазили по стежках Ґорґан. У цій частині я розповім про наші пригоди в Мармаросах.

Анонс: спортивний похід в Карпати (upd)

25 червня 2014

Планується проведення спортивного туристського походу ІІ категорії складності (детальніше про класифікацію походів) в Карпатських горах. Дати проведення поки приблизні і будуть уточнюватись з часом при формуванні групи. На даний момент проведення мандрівки заплановано на початок серпня 2014.

Травнева Чорногора: Туркул, Говерла, Петрос

20 травня 2014

Це продовження розповіді про травневий похід в Карпати. У попередній частині описувались наші мандри від озера Марічейка до озера Несамовите. За той час ми вже взяли один двотисячник – гору Піп Іван. Ну що ж, продовжимо. =)

Травнева Чорногора: перші кроки до найвищих гір

15 травня 2014

Я продовжую свою розповідь про травневі мандри Карпатськими горами. У попередній частині розповідалося про наше перебування у Львові, дорогу до Верховини та перший день походу. Наша перша ночівля була під г. Розтоцька.

Мандрівка вздовж річки Уди

8 травня 2014

У цей похід я зібрався буквально за декілька годин. Навіть не планував у ті вихідні кудись іти. Вийшло так, що група моїх знайомих пішла на байдарках по р. Уди, а я пішов своїм ходом практично вздовж берега. Десь заходив у населені пункти. Місця ночівель у нас були спільні, та й готували ми практично одне і те ж.

Анонс: мандрівка найвищими вершинами України

11 березня 2014

Планується похід в Карпати по Чорногірському хребту, а також хребту Кринта-Скупова на травневі свята 2014 року. Основна група формуватимется та виїжджатиме із Харкова. Будемо раді учасникам з інших міст. Орієнтовні дати проведення 25.04-5.05. Протяжність 80 км. Маршрут розрахований на 7 днів. Будемо ночувати біля високогірних озер Марічейка, Несамовите. Піднімемось на всі шість двотисячників України – гори Піп-Іван Чорногірський, Бребенескул, Гутин-Томнатик, Ребра, Говерла та Петрос. Оглянемо найвище розташовану споруду України – обсерваторію “Білий слон” на г. Піп-Іван. Побачимо неймовірні краєвиди на Чорногору із хребта Кринта-Скупова. Початок маршруту в смт. Верховина, закінчуємо в с. Кваси. Приблизна вартість 500 грн. (для учасників студентів із Харкова). За детальною інформацією звертайтесь особисто. Контакти на сторінці Проfile.

Зимові походеньки біля Есхару

24 лютого 2014

Вибачайте, що пишу з таким запізненням, були деякі справи. Однак таки вибрав час і пишу цю коротеньку замітку.

Спогади – мій другий похід, зимовий

21 січня 2014

Коли я починав писати цю публікацію, на вулиці ще не було снігу та морозу. А зараз вже дійсно справжня зима і це так класно. І прийшла вона так несподівано, адже ще декілька днів тому на вулиці було як ранньою весною.

Похід Есхар – Мохнач – Покровка

18 жовтня 2013

Минулих вихідних я мандрував по Харківській області з компанією своїх друзів. Маршрут був вибраний легкий і не довгий, аби встигнути пройти все за два дні. Мета мандрівки – просто відпочити на природі та відвідати декілька цікавих місць, а саме – Суворовське джерело («Риже джерело») і закинуту базу ППО.

Анонс: похід Есхар – Введенка, закинута база ПВО

9 вересня 2013

Отож, знову анонсую мандрівку Харківською областю. Цього разу на два дні, оскільки у багатьох навчання і робота, тому лише вихідні і одна ночівля в наметах. Маршрут планується наступний: з/п Дачі – Есхар – Сіверський Донець – джерело Суворовське – Мохнач – закинута база ПВО – Стара Покровка – Введенка – з/п 41 км. Доїзд та від’їзд електричкою.

Спогади – мій перший похід

5 серпня 2013

Вирішив написати дещо із спогадів, а саме невеличку розповідь про мій перший похід. Відбувся він ще в жовтні 2009-го. Мандівка триденна, за маршрутом с. Дичків – м. Теребовля по Тернопільській області. Прийняти участь мене тоді запросили мої хороші друзі, котрі займались туризмом в туристичному гуртку Тернопільської ЗОШ №16. Не довго думаючи я згодився, адже це щось нове. До того ж, напередодні, літом, я побував на декількох фестивалях в схожих «диких» умовах, що мені сподобалося. Отож, зібрати сумку і в дорогу…

Похід Карпатами – Осмолода-Воловець

1 серпня 2013

Ця мандрівка була дуже важливою для мене, і планував я її дуже давно. Обриси маршруту виникли ще на сесії. Основною ціллю для мене було побувати на озері Росохан та отримати ІІ дорослий розряд з пішохідного туризму. Похід було зареєстровано в МКК. Тому можу сказати, що в цій мандрівці я вперше офіційно був керівником. Загалом похід був чудовим, незрівнянна атмосфера Карпат, хороша компанія та втілення мрії в життя… що ще можна бажати? А було все так…

Анонс: мандрівка Карпатами Рожнятівський-Міжгірський райони

23 червня 2013

Хочу організувати похід красивими місцями Карпатських гір. Отож, нитка маршруту виглядає наступним чином: с. Осмолода – лісн. Мшана – ур. Дальня Мшана – оз. Росохан – г. Верх Менчіл – г. Ілемський Горган – г. Яйко-Ілемське – г. Сиваня – пол. Солотвинка – г. Малка – г. Мечка – г. М Горган (1365) – г. Вишківський Горган – г. Бірок – оз. Синевир – г. Озерна – г. Кам’яна Катіапка – пер. Синевирський – г. Перехрестя (803) – смт. Міжгір’я – г. Мунчел (1247) – г. Полонина-Кук – пер. Присліп – г. Кругла – г. Кичера-Кругла – г. Гимба – водоспад Шипіт – г. Великий Верх – г. Темнатик – смт. Воловець. Це все потягне на першу категорію складності (читайте про класифікацію походів). Мандрівка на 8 (вісім) днів!

Похід Кримськими горами – Соколине-Балаклава

20 травня 2013

За останні пів року в мене з’явилося багато нових друзів туристів, надіюсь, наша дружба буде лише міцнішати і процвітати 🙂 . І, як я вже писав у попередній публікації, цього року на травневі свята випало багато вихідних, у мене їх вийшло 12 днів (круто, правда?). Ось ми і зібралися піти в похід, так як я ні разу не ходив в Криму, в мене одразу виникла ідея піти саме туди, тим паче, туди їхати набагато ближче із Харкова, ніж, скажемо, в Карпати. Маршрут вибрали із Соколиного в Балаклаву. Він пролягає через Чайну хатину, Узундженський каньйон, Чортові сходинки, мис Айя, Інжир – один із самих популярних маршрутів в Криму. Білети купляли завчасно – в день відкриття продажу, все таки свята і було зрозуміло, що пізніше їх навряд чи купиш. Двоє учасників групи і так виїхали іншим поїздом раніше, бо не вистачило білетів, і відповідно прибули в Сімферополь раніше. Маршрут розрахували на 8 днів, але так виходило, що під час проходження постійно вносились коригування. Таким чином у нас вийшло три днівки і п’ять ходових днів. Ну про все по порядку.

Мандрівка Харківщиною – Зміїв-Бірки

9 травня 2013

Нещодавно, організував похід вихідного дня, котрий відбувся 19-21 квітня 2013. Маршрут виявився досить цікавим, крім того, в останній день були заплановані спуски дюльфером з дев’ятиповерхівки.

Похід Горганами

24 серпня 2012

Нещодавно повернувся з мандрівки ІІ категорії складності (про категорії походів можна прочитати на сторінці Спортивний туризм, звання та розряди). Це був похід на десять днів по найменш обходженому район Українських Карпат – Горганах.

Мандри в Карпатах

11 липня 2012

Нещодавно їздив у Карпати на Чорногірський хребет. Як і минулого разу – це було вражаюче. Все ж похід в горах це дещо краще ніж проста мандрівка, скажемо по області. Гори притягують до себе і заворожують своєю могутністю і красою. Карпатські гори сповнені старовини, легенд і таємниць. Тут височіють найвищі вершини України. Саме ними і пролягав наш маршрут…

Дністровським каньйоном

3 липня 2012

Вдруге я мандрував берегами ріки Дністер. Цього разу мандрівка була від Коропця до Заліщиків. Я ходив із туристичною групою 16 школи м. Тернополя. Мандрували шість днів, 25-30 червня 2012.

Пішохідна мандрівка берегами Серету

9 червня 2012

Три дні я разом з групою учнів і тренером мандрували берегом Серету з Теребовлі до Чорткова. Саме таким маршрутом ми рухались під час походу І ступеня складності, що відбувся 06-08 червня 2012. Під час мандрівки побували в Теребовлянському і Чортківському замках. Побували біля палацу графа Козібродського (зараз там знаходиться геріатричний центр), побачили руїни замку в с. Долина (Теребовлянський р-н) та стіни Буданівського замку. У Чорткові відвідали церкву Вознесіння Христового (архітектурна пам’ятка 1717 р.), ратушу і костел св. Станіслава (1619 р., перебудований на початку ХХ ст.).